بعد از مطالعه ي بي وطن  و من او از نوشته هاي رضا امير خاني  به پيشنهاد دوستان مشغول مطالعه ي نفحات نفت شدم با اينكه خيلي در گير مسائل اقتصادي نبودم اما مطالعه ي اين كتاب برايم بسيار لذت بخش و البته سردردآور بود!!

نفحات نفت كتابي است كه خواندنش را به همه ي دوستان اهل تفكر و آنانكه دغدغه ي شان فراتر از خود و زندگي شخصي شان است توصيه مي كنم

در يكي از فصلهاي كتاب - حزب در پيت- مي خوانيم :

                        " من هم شنيده ام كه ستاره دريايي اگر كف دريا بازوش زير سنگ گير بيافتد

                         از خير بازو مي گذرد ، خود را تكاني مي دهد و بازو را قطع مي كند و فاصله

                         ميگيرد از سنگ...اما اين مال وقتي است كه ستاره بيم داشته باشد از خطر! "