نفحات نفت
بعد از مطالعه ي بي وطن و من او از نوشته هاي رضا امير خاني به پيشنهاد دوستان مشغول مطالعه ي نفحات نفت شدم با اينكه خيلي در گير مسائل اقتصادي نبودم اما مطالعه ي اين كتاب برايم بسيار لذت بخش و البته سردردآور بود!!

نفحات نفت كتابي است كه خواندنش را به همه ي دوستان اهل تفكر و آنانكه دغدغه ي شان فراتر از خود و زندگي شخصي شان است توصيه مي كنم
در يكي از فصلهاي كتاب - حزب در پيت- مي خوانيم :
" من هم شنيده ام كه ستاره دريايي اگر كف دريا بازوش زير سنگ گير بيافتد
از خير بازو مي گذرد ، خود را تكاني مي دهد و بازو را قطع مي كند و فاصله
ميگيرد از سنگ...اما اين مال وقتي است كه ستاره بيم داشته باشد از خطر! "
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت توسط الهه بیات
|
بارانم